A Simple Key For هزینه ایمپلنت دندان Unveiled

Wiki Article

شعبه لبخند مهرگان : تهران – خانی آباد نو – خیابان شهید لطفی

فک بالا و فک پایین هر کدام دو عدد دندان را دارند که بسته به شرایط لثه و فک هر شخصی نوع رشد آن ها متفاوت است.

۳. زمانی که یک یا چند دندان از دست می رود، ممکن است جابجایی دندان های مجاور، فضای خالی نامناسبی ایجاد کند که در این صورت، کاشت دندان انجام می گیرد.

اغلب درمان کاشت دندان پروسه ای زمان بر است و این مورد که شخص باید بدون دندان بماند ممکن است نگران کننده باشد، زیرا بیماران پس از کاشت پایه تیتانیومی باید برای کاهش التهاب و محکم شدن ریشه فلزی مدتی را بدون دندان طی می کنند.

عواملی دیگر مانند استخوان های فک که ممکن است نیازمند اقدامات دیگری نیز پیش از ایمپلنت باشد نیز در تعیین قیمت نهایی موثر هستند. از عوامل موثر دیگر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

قرار دادن ایمپلنت ها درون لثه با بی حسی موضعی انجام می شود و شما در آن لحظه هیچ دردی را احساس نخواهید کرد اما با از بین رفتن اثرات بی حسی، احساس ناراحتی خواهید کرد.

در عین گران بودن درمان ، مزایا یی همچون راحتی، مقاومت بالا، کاربردی بودن، بازگرداندن توانایی جویدن طبیعی و زیبایی فوق العاده ، باعث میشود تا رضایت خاطر بیماران نسبت به بریجهای ثابت یا پرتز متحرک بیشتر شود.

توضیحات دکتر سمیه ابراهیم گل درباره مزایای لیزر در دندانپزشکی

ایمپلنت در واقع جایگزینی برای دندان ها محسوب می شوند که بصورت پیچ می باشند که در استخوان فک بالا و پایین here قرار داده می شوند. جنس ایمپلنت ها از تیتانیوم می باشد و به همین دلیل نیز با بدن سازگاری دارد و هیچ مشکلی در استفاده از آن بوجود نخواهد آمد. ایمپلنت ها ممکن است بصورت یکپارچه و یا دو تکه باشد.

چنانچه همه دندان ها از دست رفته باشد  ثابت کردن دندان مصنوعی با ایمپلنت

در این مدل از ایمپلنت از طریق کامپیوتر و مدل‌سازی سه‌بعدی شرایط استخوان فک و موقعیت قرارگیری رشته‌های عصب مطلع می‌شوند.

نیاز به استفاده از کمک دندان های دیگر برای نگهداری آنها نیست حتی از دندان های دیگر مراقبت و پشتیبانی خواهد کرد.

در نوع بیهوشی آرام بخش متخصص یا جراح دندان از طریق یک خط وریدی در بازوی بیمار، وی را بیهوش و جهت انجام جراحی دندان عقل آماده می کند.

شما می‌توانید ایمپلنت دندان را به‌صورت تکی یا گروهی و به هم متصل شده استفاده کنید.

Report this wiki page